رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: رمز پیروزی در مذاکرات هسته ای اطاعت از رهبر معظم انقلاب است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با کشورهای عضو گروه 1+5 گفت: رمز پیروزی ما در این صحنه حساس کنونی اطاعت محض از فرامین، تدابیر و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب است.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشحجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، اظهارداشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای فرموده اند اگر این مذاکرات به نتیجه برسد به نفع اسلام و ایران است و اگر نتیجه ندهد حقانیت نظام به اثبات می رسد و لذا این مذاکرات بسیار مهم خواهد بود.

آل هاشم ابراز امیدواری کرد که کارشناسان هسته ای کشورمان با دقت بر همان مواضع عزت، حکمت و مصلحت حرکت نمایند تا بتوانیم با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب قدم های خوبی در حل این مساله برداریم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره سخنان برخی کشورهای غربی که ایران را متهم به داشتن سلاح هسته ای می کنند گفت: بحث داشتن سلاح هسته ای مستمسک و بهانه ای بیش نیست زیرا آنها با نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در این مذاکرات حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر همگان به اثبات برسد.

وی در ادامه درباره رمز موفقیت های نظام اسلامی در برابر دشمنان گفت: رمز پیروزی ما در انقلاب و دفاع مقدس رهبری های صحیح امام (ره)، وحدت مردم و اعتقاد مردمی به دین مبین اسلام بوده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که دشمن در سال های دفاع مقدس با هجوم به کشورمان به دنبال نابودی نظام بود گفت: نیروهای مسلح ما اعم از بسیج مردمی و سپاه و ارتش توانستند با تدبیر، ولایتمداری، همدلی و تبعیت از فرمان امام (ره) به موفقیت رسیده و بر دشمن فائق آیند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در مقطع کنونی نیز مقابل دشمن به پیروزی برسیم باید همان روش ولایتمداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام (ره) را ادامه دهیم.

وی درباره آزادسازی سوسنگرد که در 26 آبان 59 به وقوع پیوست نیز گفت: عملیات سوسنگرد یکی از مهمترین عملیات های سال های دفاع مقدس بود که اگر انجام نمی گرفت خطر سقوط خوزستان را برای کشور به دنبال داشت و باعث ایجاد مشکلاتی برای کشور می شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بر آزادسازی سوسنگرد تاکید بسیاری داشتند که این مهم با تاثیرگذاری رهبر معظم انقلاب، حضور ایشان در منطقه و تلاش رزمندگان کشورمان به وقوع پیوست.

آل هاشم ادامه داد: علیرغم کارشکنی های بنی صدر در روزهای اشغال سوسنگرد و مشکلاتی که این فرد در حال ایجاد کردن بود این عملیات توسط نیروهای مسلح کشورمان و با فداکاری لشکر زرهی 92 ارتش به خوبی انجام گرفت و باعث موفقیت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس شد.

وی اضافه کرد: در بحث آزادسازی سوسنگرد شاهد همدلی و اتحاد نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروهای مردمی، جهاد، ژاندارمری و عشایر بودیم که از آرمان های انقلاب و نظام دفاع کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا